Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE

Wszystkie produkty, które znajdziesz w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta. Zwracamy szczególną uwagę na jakość produktów, które znajdziesz w naszej ofercie. Jeśli jednak chcesz zgłosić reklamację zakupionego towaru, skontaktuj się z nami. Odsyłając nam towar do reklamacji załącz prawidłowo wypełniony FORMULARZ REKLAMACYJNY. Jeśli cokolwiek stało się przesyłce podczas transportu i jej stan budzi Twoje wątpliwości, musisz sporządzić protokół szkodowy. Podpisz go i daj do podpisu listonoszowi lub kurierowi. Tylko wtedy uznamy reklamację dotyczącą tego typu uszkodzeń.

ZWROT BEZ PODANIA PRZYCZYNY

Prawo umożliwia zrezygnowanie z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Można to zrobić bez podawania przyczyny. Przyjmiemy taki towar jeśli produkt:
• nie jest zniszczony;
• nie jest uszkodzony;
• nie był użytkowany;
• jest czysty;
• jest bez zapachów np. Twoich perfum czy kremów.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas na nasz koszt lub za pobraniem.

Po przyjęciu zwrotu towaru (informację o przyjęciu zwrotu wyślemy do Ciebie e-mailem) oddamy Ci pieniądze w ciągu 7 dni roboczych, chyba że ustalisz z nami inaczej. Pieniądze przekażemy:
1. na konto bankowe. Podaj jego numer na załączanym formularzu.
2. przekazem pocztowym - jeśli nie podasz numeru konta bankowego (odejmujemy wtedy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 5,50 zł).

Może się zdarzyć, że nie uznamy Twojego zwrotu bądź reklamacji. Stanie się tak, gdy:
• odeślesz towar po terminie (14 dni od odebrania przesyłki);
• nie odeślesz rachunku i/lub formularza reklamacyjnego;
• odeślesz towar bez metek lub oryginalnego opakowania, jeśli takowe było;
• uszkodzisz oryginalne opakowanie producenta;
• towar będzie zabrudzony.
W takim wypadku towar zostanie odesłany na koszt Zamawiającego.
Prosimy o staranne pakowanie przesyłek, ponieważ uszkodzenie, wynikłe ze złego opakowania, uniemożliwi nam przyjęcie Twojej reklamacji, zwrotu czy wymiany.

Jeśli chcesz zwrócić towar:
• wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU TOWARU
• odeślij towar z wypełnionym formularzem i rachunkiem na adres:


Embrace
Fashion Spot
Kraszewskiego 14
60-518 Poznań


Nie zwracamy kosztów przesyłki. Jeśli Twoje zamówienie było realizowane z promocyjnymi kosztami przesyłki, przeliczymy je podczas zwrotu towaru, a koszty faktycznie przez nas poniesione odliczymy od zwracanej Ci kwoty.

WYMIANY

Jeśli chcesz się upewnić, że Twój zakup jest dobry, skorzystaj z możliwości telefonicznego kontaktu z nami lub pisz na kontakt@embrace.pl. Chętnie pomożemy :)
Zawsze jednak może się okazać, że rozmiar lub krój okaże się niedopasowany. Jeśli cokolwiek jest nie tak... w ciągu 14 dni możesz wymienić produkt.
Przyjmiemy taki towar jeśli produkt:
• nie jest zniszczony;
• nie jest uszkodzony;
• nie był użytkowany;
• jest czysty;
• nie nosi zapachów np. Twoich perfum czy kremów.


JEŚLI CHCESZ ZWRÓCIĆ TOWAR:


• wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU TOWARU
• odeślij towar na swój koszt z wypełnionym formularzem i rachunkiem na adres:

Embrace
Fashion Spot
Kraszewskiego 14
60-518 Poznań;


• jeśli wymieniasz towar na droższy, przelej na nasze konto różnicę w cenie;
• koszty wysyłki wymienianego produktu ponosimy MY. Ty zapłacisz jedynie za odesłanie produktu na wymianę;
• jeśli wymieniasz towar na tańszy, przelejemy Ci nadpłatę w ciągu 5 dni roboczych na Twoje konto (chyba, że ustalisz z nami inaczej).

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe